Creatieve commissie

De creatieve commissie
De creatieve commissie is een enthousiaste groep jongeren die provinciale activiteiten organiseert met als doel: ontmoeting, ontspanning, inspanning en vooral lol …. De commissie organiseert elk jaar in november, op provinciaal niveau, theaterwedstrijden tussen de verschillende afdelingen: de creatieve dagen. Ieder jaar zijn het weer drie geweldige zondagen, twee voorrondes en een finaledag, waarin veel onderlinge strijd om de eerste plaats te zien is. Er zijn verschillende onderdelen waaraan meegedaan kan worden. Zo kun je bijvoorbeeld meedoen aan musical, bandparodie, playback of soundmix. Daarnaast doen alle afdelingen mee aan de improvisatie. Dit jaar bestaande uit een spel met letters en woorden maken.Interesse? Neem contact op met Nick ter Groot: nicktergroot@hotmail.com.

Kijk voor meer informatie over de creatieve dagen van dit jaar op de facebookpagina: https://www.facebook.com/Creatievedagen

beoordelingsformulieren-divers
reglement-creatieve-dagen