Flyers en websites

Het afgelopen jaar hebben 60 jonge vrijwilligers verschillende trainingen gevolgd over flyers ontwerpen, websites bouwen, filmpjes en banners maken en nieuwe media. De deelnemende jongeren hebben vervolgens hun kennis ingezet voor vele vrijwilligersorganisaties in Overijssel. Veel trainingen, flyers en informatie waren en zijn erg waardevol, daarom willen we deze met jullie delen via deze site. We hopen jullie te inspireren om jullie communicatiemiddelen zo aantrekkelijk mogelijk te maken, zodat er veel deelnemers op je activiteiten af komen.

Als je zelf een website wil bouwen zijn er verschillende opties, van super simpel en gebruiksvriendelijk, tot ingewikkeld maar enorm veelzijdig. De ene lijkt meer op een blog of is alleen 1 op zichzelf staande pagina, de andere kent geavanceerd mogelijkheden. Wat voorbeelden:

wordpress-logo        weekby       check-this2

Mocht je na het uitproberen van deze sites meer willen of steeds tegen beperkingen aanlopen, ga dan verder met de cursus websites bouwen in Joomla, waarvoor je hier in de rechterkolom de basics leert.