Keetworkshop
Door middel van een workshop willen wij jullie, de keethouder en zijn bezoekers, ondersteunen om een actieve veilige keet op te zetten of te behouden. In de workshop ga je actief aan de slag met leuke concrete opdrachten en krijg je tips en tricks om je keet te verbeteren. Maar we helpen je ook een toffe activiteit te organiseren voor je buurt en hiervoor de middelen te realiseren. Elke keet waar we langskomen krijgt een tas vol gadgets en maakt kans op de titel “Beste keet …” en toffe prijzen. Aanvragen via keetkeur@pjoverijssel.nl

Boer en Groen
De groene en blauwe diensten bieden zowel landschap technisch als economisch kansen voor het Overijsselse landschap. Het aanleggen en onderhouden van landschapselementen zijn van belang, maar wat kun jij ermee in je eigen bedrijfsvoering? Wij hebben samen met de provincie Overijssel en Landschap Overijssel het project Boer & Groen opgezet om je te helpen bij deze vraag!
Het project geeft de mogelijkheid om bij jouw AJK kosteloos een spreker langs te laten komen die vertelt over groene en blauwe diensten. Dit kan gecombineerd worden met een andere avond. Daarnaast is het voor een beperkt aantal leden mogelijk om een gratis individueel advies te krijgen van een adviseur. Heb je voor jouw AJK of voor jouw bedrijf interesse in één van deze mogelijkheden? Neem dan contact op met wneutel@oajk.nl.